Výroba videa
Thread poster: Milan Condak
Milan Condak
Milan Condak  Identity Verified
Local time: 09:15
English to Czech
Jan 5, 2022

Vytvořit video je práce a pro jsem jsem použil slovo "výroba". Vyžaduje osvojení pracovních postupů. Níže uvádím, co jsem se naučil.

Dnes jsem zveřejnil svoje první vyrobené video. Syn udělal PF2022 s fotografií svých dětí.
Na mobilu jsem natočil o půlnoci na Sylvestra rodinný novoroční přípitek, venku jsem natočil dva ohňostroje.

V programu Vegas 16 jsem fotografii vložil na začátek a na konec a nastavil dobu zobrazení. Doprost�
... See more
Vytvořit video je práce a pro jsem jsem použil slovo "výroba". Vyžaduje osvojení pracovních postupů. Níže uvádím, co jsem se naučil.

Dnes jsem zveřejnil svoje první vyrobené video. Syn udělal PF2022 s fotografií svých dětí.
Na mobilu jsem natočil o půlnoci na Sylvestra rodinný novoroční přípitek, venku jsem natočil dva ohňostroje.

V programu Vegas 16 jsem fotografii vložil na začátek a na konec a nastavil dobu zobrazení. Doprostřed jsem vložil dvě videa. Video s ohňostroji obsahovalo dlouhé "hluché" časové místo, kdy nic neprskalo ani nebouchalo. Video jsem vyrendroval ve stejné kvalitě v jaké bylo natočeno mobilem.
Pomocí programu FFMPEG jsem zkopíroval do dvou souborů akční části venkovního videa bez prostřední hluché části.
V novém projektu jsem ve Vegas 16 vyrendroval nové, kratší video o délce 01:51 minut a velikosti 166 MB.
U mluvené části videa jsem vyzkoušel automatické rozpoznávání české řeči. Přepis byl neúplný a nevhodný k použití. Video nemá titulky.
Pro odeslání videa jako přílohu e-mailu jsem vyzkoušel 4 formáty.
Middle Quality: 10,6 MB, High Quality: 13,6 MB, 640x400: 17,3 MB a 1200 bps: 24,4 MB.
Dvěma příbuzným jsem poslal video v High Quality jako přílohu e-mailu, oba byli s kvalitou spokojeni.

Video v originální kvalitě jsem nahrál na Facebook

https://www.facebook.com/milan.condak.7/posts/604919073935779?notif_id=1641384243888455¬if_t=feedback_reaction_generic&ref=notif