Max aantal TUs in Trados 2007 TM?
Autor wątku: Monique van Prehn
Monique van Prehn
Monique van Prehn  Identity Verified
Local time: 07:52
angielski > niderlandzki
+ ...
Nov 29, 2012

Weet iemand of een Trados 2007 TM een maximum heeft voor wat betreft het aantal TUs? Ik ben een .txt aan het importeren, zit nu op ruim 185.000 TUs en het gaat steeds langzamer, de workbench is al ruim een half uur bezig. Is hier een goede oplossing voor?

 
Robert Rietvelt
Robert Rietvelt  Identity Verified
Local time: 07:52
Członek ProZ.com
od 2006

hiszpański > niderlandzki
+ ...
Volgens zeggen niet Nov 29, 2012

Ik heb deze vraag ooit eens aan Trados zelf gesteld, waarop het antwoord luidde dat hij het niet wist, maar hoogstwaarschijnlijk niet.

Net even mijn TU's geteld, meer dan 1 miljoen. Onder Files vind je een functie "Reorganisation". Heb je die wel eens gebruikt? Reorganiseert (zoals de naam al zegt) jouw TM. Probeer dat eens, want een half uur wachten is wel erg lang.


 
Monique van Prehn
Monique van Prehn  Identity Verified
Local time: 07:52
angielski > niderlandzki
+ ...
NOWY TEMAT
Idee! Nov 29, 2012

Wat een goeie tip, dat ga ik zeker proberen! Dank je wel zeg.

 


Do tego forum nie został przydzielony moderator.
W celu zgłoszenia naruszenia zasad forum lub zasięgnięcia pomocy, proszę kontaktować się z personelem portalu »


Max aantal TUs in Trados 2007 TM?






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »